Правила та умови

ПРАВИЛА ТА УМОВИ КОРИСТУВАННЯ


1. Правила роботи магазину

1.1. Дані правила регулюють взаємовідносини Інтернет – магазину і покупця.

1.2. Інтернет – магазин зберігає за собою право змінювати ці Правила.

1.3. Дані правила, а також Політика конфіденційності та Договір публічної оферти є обов‘язковими для ознайомлення для усіх користувачів сайту.

1.4. Інформація, розміщена в Інтернет – магазині, є загальнодоступною, якщо інше не встановлено даними правилами.

1.5. Усі тексти, описи та зображення є інтелектуальною власністю Продавця.

1.6. Використання Інтернет – магазину для перегляду, вибору товару і оформлення замовлення є для Покупця безоплатним.

1.7. Оформити замовлення Ви можете в будь-який зручний для Вас час. 


2. Режим роботи магазину

2.1. Через сайт замовлення приймаються цілодобово. За телефоном +38 096 127 00 77 замовлення приймаються з 10.00 до 19.00 з понеділка до суботи. Відправлення замовлень здійснюються з понеділка до суботи з 10.00 до 15.00.

2.2. Замовлення обробляються протягом 24 годин і можуть бути виконані протягом 2-3 днів. Строк виконання може збільшуватися через те, що замовлення надійшло в нічний час або у вихідні чи святкові дні.


3. Замовлення товару

3.1. Замовлення на сайті

3.1.1. У розділі Магазин на підставі приведених зображень та описів виберіть товари, натискаючи на кнопку “додати в кошик”. Відібрані товари складаються до Вашого віртуального кошика, підраховується їхня кількість й загальна вартість. Вміст кошика можна довільно змінювати. Покупець заповняє електронну форму замовлення на товар і відправляє його Продавцеві за допомогою мережі Інтернет.

3.1.2. Зробити замовлення можуть як зареєстровані так і незареєстровані користувачі, тому при натисканні кнопки «Оформити замовлення», буде запропоновано Авторизуватися або Зареєструватися, якщо Ви не зробили цього раніше.

3.1.3. Якщо Ви не є зареєстрованим користувачем можете скористатися швидким оформленням. Для цього після додавання товару, що сподобався Вам, до кошика натисніть кнопку “Оформити замовлення”. Вам буде запропонована форма, в яку необхідно записати дані про Вас: прізвище, ім’я, по батькові, телефон і т.п.  Після заповнення, на зазначену Вами електронну поштову скриньку буде висланий лист із переліком обраних Вами товарів. Відповідати на нього потрібно лише при необхідності щось змінити в замовленні. Найближчим часом з Вами зв’яжеться наш менеджер для уточнення деталей замовлення.

3.1.4. Ви можете зареєструватися в магазині (реєстрація безкоштовна), і Вам не потрібно буде кожен раз заповнювати поля оформлення замовлення. Крім того, Ви зможете робити покупки, відслідковувати свої замовлення і їхню статистику, переглядати історію замовлень, зроблених Вами в нашому магазині, змінювати свою контактну інформацію, отримувати новини магазину. Стан Вашого кошика зберігається й при наступному візиті магазин буде пам’ятати, що у вас там уже лежить. Вашому замовленню привласнюється унікальний номер. При виникненні яких-небудь труднощів Ви зможете легко з’ясувати стан замовлення в листуванні з менеджером.

3.2. Замовлення по телефону. Ви можете зробити замовлення по телефону +38 96 127 00 77   з 10.00 до 19.00 год. Мінімальна сума замовлення в нашому магазині – відсутня. Усі витрати пов’язані з відправленням/доставкою посилки/грошей здійснюється за рахунок покупця, якщо інше не вказано на сайті Інтернет-магазину.

3.3. Покупець може відмовитися від замовлення на будь-якій стадії його оформлення.


4. Обробка і формування замовлення

4.1. Зазвичай замовлення обробляються в той же день, в окремих випадках до 3-х днів. При відсутності деяких товарів на складі, у рахунок-фактуру вони не включаються і без узгодження з Покупцем іншими не заміняються.

4.2. Якщо отримане замовлення за якихось причин (неправильно зазначений телефон і т.п.) не підтверджене менеджером протягом 3 днів, воно анулюється. Як тільки Ваше замовлення буде оброблене, менеджер зв’яжеться з Вами за вказаним у замовленні номером телефону для підтвердження замовлення й уточнення термінів доставки. Якщо Ви вказали бажаний час дзвінка в коментарях до замовлення, оператор зв’яжеться з Вами в зазначений час. Якщо Ви не вказали бажаний час дзвінка, оператор зв’яжеться з Вами найближчим часом з моменту одержання замовлення, або наступного дня, якщо замовлення було відправлено не в робочий час оператора.


5. Оплата

5.1. Оплату можна здійснювати чотирма способами:

  • на сайті за допомогою платіжної системи WayForPay;

  • на пошті післяплатою;

  • готівкою при самовивозі;

  • на банківський рахунок. 


6. Доставка

6.1. Після надходження від Вас коштів, протягом двох робочих днів магазин передасть Ваше замовлення погодженій транспортній компанії чи підготує для самовивозу. Після відправки Ви отримаєте сповіщення з номером декларації на вказану електронну адресу.

6.2. Відправлення з післяплатою можливі через транспортну компанію Нова пошта та Укрпошта. 

6.3. Магазин не несе відповідальності за роботу транспортних компаній.

6.4. Уважно оглянете посилку на предмет цілісності пакування. У випадку сумніву в цілісності впакування, у присутності працівника транспортної компанії проведіть огляд вмісту посилки, звірте його із вкладеним переліком товару. При необхідності складіть Акт про огляд, у якому опишіть стан упакування та товару, характер пошкоджень. Після складання Акту клієнт повинен, не забираючи товар, зв’язатися з менеджером Інтернет – магазину й надати копію Акту про огляд товару.


7. Гарантійні зобов’язання

7.1. Гарантія на дитячі переноски надається на термін 12 місяців і відраховується з дня, наступного за днем покупки.

7.2. Дефекти, що виникли з вини виробника, усуваються протягом двох тижнів з дня прийому товару. Цей термін може бути продовжений до 30 робочих днів, у випадках, якщо необхідне дозамовлення деталей чи комплектуючих для здійснення ремонту.

7.3. Товар, який здається на гарантійне обслуговування, повинен бути цілком укомплектований і без слідів забруднення.

7.4. Після детального огляду товару, у випадку виявлення порушень гарантійних умов, гарантія анулюється.

7.5. Підставою гарантії є документ (поштова накладна та/або товарний чек), виданий під час купівлі товару, завірений підписом менеджера магазину. Отримання товару означає згоду з умовами гарантійного обслуговування.

7.6. Гарантія анулюється магазином у наступних випадках:  

  • Товар використовувався у невідповідності із вимогами умов експлуатації.


  • Не виконувались вказівки інструкції з використання.


  • Товар модифікувався клієнтом самостійно із використанням елементів від інших виробників.


  • У результаті недбалого поводження із товаром.


  • При наявності механічних пошкоджень.


  • У випадку ремонту не уповноваженими особами.


  • В інших випадках передбачених чинним законодавством.

7.7. Гарантія не поширюється на:

  • нормальний знос;

  • неправильне зберігання;

  • недбалу експлуатацію та догляд (див. умову догляду);

  • застосування виробу не за призначенням;

  • шкоду, завдану третіми особами — перевізниками, або ж внаслідок проходження митного контролю;

  • знебарвлення тканини від сонця або прання;

  • товари, придбані «з рук».


8. Повернення й обмін товарів

8.1. Повернення та обмін товарів відбуваються в порядку, передбаченому Законом України «Про захист прав споживачів».

8.2. Повернення товару належної якості можливе протягом 14 днів з моменту отримання замовлення за умови збереження товарного виду, всіх бірок та упакувань. Витрати на послуги поштових служб при цьому бере на себе Покупець.

8.3. Повернення товару неналежної якості можливе протягом 30 днів з моменту отримання товару за умови збереження товарного виду, бірок, упакувань. Клієнту на обмін може бути запропоновано аналогічний чи інший товар, який він може як прийняти, так і відмовитись. Витрати на доставку в цьому випадку покладаються на Продавця. 

8.4. При відправці товару для ремонту за гарантійними зобов‘язаннями оплата здійснюється обома сторонами - відправка за рахунок Покупця, повернення за рахунок Продавця.